top of page

INFORMACJE

  1. SPOSOBY I TERMINY PŁATNOŚCI ZA PRODUKT

 

Sprzedawca udostępnia Klientowi następujące sposoby płatności z tytułu Umowy Sprzedaży:

  • Płatność gotówką za pobraniem przy odbiorze przesyłki.

  • Płatność gotówką przy odbiorze osobistym.

  • Płatność przelewem na rachunek bankowy Sprzedawcy.

Termin płatności:

  1. W przypadku wyboru przez Klienta płatności przelewem, Klient obowiązany jest do dokonania płatności w terminie 7 dni kalendarzowych od dnia zawarcia Umowy Sprzedaży. Brak wpłaty Klienta w stosownym terminie oznacza anulowanie Zamówienia.

  2. W przypadku wyboru przez Klienta płatności gotówką za pobraniem przy odbiorze przesyłki albo płatności gotówką przy odbiorze osobistym, Klient obowiązany jest do dokonania płatności przy odbiorze przesyłki.

 

 

    2. KOSZT, SPOSOBY I TERMIN DOSTAWY ORAZ ODBIORU PRODUKTU

​W przypadku dostawy produktu poza granicami Polski koszty dostawy Produktu są ustalane w trakcie procesu składania Zamówienia i są uzależnione od wyboru sposobu płatności oraz sposobu dostawy zakupionego Produktu.

 

Dostawa Produktu do Klienta jest odpłatna, chyba że Umowa Sprzedaży stanowi inaczej. Koszty dostawy Produktu (w tym opłaty za transport, dostarczenie) są wskazywane Klientowi na stronie firmy w zakładce każdego z produktów.

 

Koszty dostawy poszczególnych produktów podane na stronie internetowej firmy są kosztami jednostkowymi. Dotyczą one kosztów dostawy jednej sztuki lub jednego kompletu w zależności od Produktu wybranego na stronie. W przypadku zamawiania większej ilości produktów niż 1szt/1kpl lub w przypadku projektów indywidualnych koszty dostawy są ustalane w trakcie procesu składania Zamówienia i są uzależnione od wyboru sposobu płatności oraz sposobu dostawy zakupionego Produktu.

Sprzedawca udostępnia Klientowi następujące sposoby dostawy lub odbioru Produktu:

  • Przesyłka kurierska, przesyłka kurierska pobraniowa.

  • Odbiór osobisty dostępny po uprzednim kontakcie telefonicznym (bezpłatnie).​

Dostawa Produktu przez przewoźnika następuje w terminie przez niego deklarowanym tj. od 1 do 3 Dni Roboczych (dostawa następuje wyłącznie w Dni Robocze z wyłączeniem sobót, niedziel i świąt).

 

 

   3. GWARANCJA PRODUKTU

 

Wszystkie Produkty oferowane przez firmę posiadają gwarancję producenta obowiązującą na terenie Rzeczypospolitej Polskiej.

Okres gwarancji dla Produktów wynosi 24 miesiące dla klientów indywidualnych oraz 12 miesięcy dla klientów biznesowych i jest liczony od dnia dostarczenia Produktu do Klienta.

Dokumentem uprawniającym do ochrony gwarancyjnej jest dowód zakupu (faktura VAT).

 

 

  4. REKLAMACJA PRODUKTU

Podstawa i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy względem Klienta, jeżeli sprzedany Produkt ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia) są określone powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności w Kodeksie Cywilnym.

Zawiadomienia o wadach dotyczących Produktu oraz zgłoszenie odpowiedniego żądania można dokonać za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: biuro@artleddecor.pl lub pisemnie.

Proszę o wypełnienie Formularza Reklamacyjnego znajdującego się poniżej.

W powyższej wiadomości e-mail należy podać jak najwięcej informacji, okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji oraz zdjęć w szczególności rodzaj i datę wystąpienia nieprawidłowości oraz dane kontaktowe. Podane informacje znacznie ułatwią i przyspieszą rozpatrzenie reklamacji przez Sprzedawcę.

Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji Klienta niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia. Brak ustosunkowania się Sprzedawcy w powyższym terminie oznacza, że Sprzedawca uznał reklamację za uzasadnioną.

Dekoracje bożonarodzeniowe, Iluminacje świetlne LED WROCŁAW

Dokumenty:

Zapraszamy do zakupu, dekoracje świetlne LED to dobry wybór !

Create by ArtLed Decor

  • ArtLed Decor- Facebook
bottom of page